Busetacir 37+2 de suyumun gelmesi ile doğumum başladı 😊 kasılma olayı yani sancı diyorlar da sancı değil kramp gibi bir kasılma kısa süreli. Sık sık. 7 cm sonrası epidural ilaç istedim ama ikinci doğumumda daha uzun beklemek istiyorum bakalım. Derin derin nefes almak, pilates topu, kocanın kolunu bacağını sıkmak kasılmaları atlatmada yardimci oluyor 😄 hurma yemiştim de ne kadar faydası oldu bilemem.
En büyük tavsiyem, ebeleri ve doktoru dinlemen… İki sağlam ıkınma ile çıkacak çocuğu, içimde tutup kaçmaya yeltendim, saçma sapan doğum anını uzattım, çocuğuma eziyet… Zor evet ama ben dogurduysam herkes doğurur😄