Herkese merhaba bugün 9 gün gecikmem fakat testlerin negatif hep silik çizgi bile olmuyor
3 gün önce erken gebelik testi yaptım şimdi de normal gebelik testi yaptım tek çizgi ilk defa bu kadar gecikmem oldu düzenli adet görürdüm günü gününe umutla testler yapıyorum ama hep negatif artık ne yapmalıyım bilmiyorum pazartesi günü kan vericem ordada negatif çıkacak diye çok korkuyorum