Eflalefna bizim her şeyimiz tamam gibi bugün kendi pijama takımımlarımı yıkadım. Yarından itibaren de bebişimin kıyafetlerini yıkayıp yerleştireceğim.
Tek eksiğim sabahlık. Hiç istediğim gibi bulamadım. Üstüme yapışmayan yani penye olmayan, iç göstermeyen, kumaşı iyi olan siyah bir sabahlık istiyorum. İki tane aldım beğenmedim iade ettim🙊
sizler nasıl bir şey tercih ettiniz sabahlık olarak? Ben bulamazsam diktireceğim artık🤰