2 dış gebelik gecirdim sonra gebelik oluşmadığı için rahim filmi cektirdim adet olacak gibi sancım var ama rasgele öğlen vakti bi test yaptım silik gibi cıktı sizce gebelik olabilirmi
2.fotografta en üstte olan bugun sabah baktım kuruyunca daha belli gibi

