Gonca21 Arkadaşlar antibiyotik kullanıp doğum yapan var mıdır lütfen birileri içimi rahatlatsın dişim iltihaplandı ve antibiyotik kullanmam gerekiyor 17 haftalık hamileyim
Bebisco Gonca21 benimde dişim enfeksiyon yapmıştı ve kullandık bebeğimde doğdu bir problem yok enfeksiyon onun için daha tehlikeli
Hshshzgsghzhshs Gonca21 oooo ben ne antibiyotiklerler ne ağır ilaçlar kullandım elhamdülillahh kızım kucağımda uyuyo şimdi gayette sağlıklı Allah’ın izniyle bişey olmaz doktor verdiği sürece aksatmayin
myangelson Gonca21 kullandım çok hem damardan hem iğne olarak hem toz ilaç olarak hem hap olarak kullandım. Mecbur kalininca kullanılıyor
Gonca21 Hshshzgsghzhshs ay çok teşekkür ederim allah razı olsun içime su serptiniz hangi antibiyotikti hatırlıyor musunuz
Bebisco Gonca21 augmentin ilk bulunan antibiyotikmiş yan etkisi gözükmemiş gebelikte şi diye kadar o yüzden güvenle kullanabilirsin demişti doktorum
Gonca21 myangelson dişimin ağrısından 3 gündür ağlıyorum daha fazla dayanamayacağım kullanıcam bende antibiyotik
Kaannur Kullandım canım hemde 26 haftalıkken dişim çok kötüydü benimde rahatlıkla kullanabilirsin boşuna telaş yapma kendine zaten zararlı olsa doktor vermez
Elifimsib Gonca21 30. Haftaya kadar iki kere kullanmam gerekmişti sonra su sızıntısı başladı falan enfeksiyon riskine karşı koruyucu olarak iki haftadır hem damardan hem hap olarak veriliyor bi on gün daha böyle devam edecek sonra doğum olacak. İster istemez tedirgin oluyorum bende ama doktorum enfeksiyonun her türlüsü bebek için zararlı enfeksiyon veya risk varsa antibiyotik kullanımı bebek için daha sağlıklı bi durum oluyor kar zarar hesabı yani diyor. Yapacak bir şey yok yeri gelince bebişimizi böyle antibiyotikle korumamız gerekiyor
Asd92 Gonca21 canim bende iki haftadır rahatsızım ilk.haftq soguk algınlığına blbu haftada sinuzite ve kulak enfeksiyonjna çevirdi yetmedi dis ağrısı da oldu artık ağrılar dayanılmaz oldu doktor klamoks 1000mg yazdı kullanıyorum hamileler kullanabilir dedi bitirene dek kullan dedi arada da parol alıyordum ama son iki gun ağrım yok şükür parola gerek kalmadı.enfeksiyon daha riskli diyorlar o nedenle bende kullanıyorum 14 haftaligim bu arada Rabbim sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin
Gonca21 Asd92 ben de doktordan çıktım az önce bana da klamoks 1000 lik yazdı umarım bebişlerimize bişey olmaz sağ salim alırız kucaklarımıza
Sazenin Bende kullandım 2 defa idrar yolu enfeksiyonundan 1 defa da çok şiddetli grip olmuştum ona kullandım çok şükür sağlıklı doğdu oğlum, zaten gebelik kategorisi b olanları veriyorlar onlar da en minimum zarar verenler parol da mesela b kategorisinde
Maralllmm Gonca21 iki gündür salgına yakalandım çok kötü 1000 lik içiyorum hemde yine geçmiyor bu nasıl bir hastalıktır
Maralllmm Gonca21 iki gündür salgına yakalandım çok kötü 1000 lik içiyorum hemde yine geçmiyor bu nasıl bir hastalıktır