heyecanli1anne__ Bayram tatili olduğu için gidemedim henüz haftaya Salı günü gideceğim tam 13 haftalık oluyoruz. Özel de yaptırcam sizce cinsiyeti belli olur muu çok merak ediyorum 🥹
idid9393 heyecanli1anne__ merhaba, beni de 11+3 te gitmiş olacağım çağırdığında, ikili tarama da yapacağım demişti, fetal yaptırdınız mı
Gulsahhhh53 heyecanli1anne__ ikili tarama testinde cinsiyet belli olmaz ama ultrasonda cinsiyet belki gorunebilir fetal DNA yaptırırsanız 10 gün içinde sonuçlar geliyor cinsiyette belli oluyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️