sendekimsinnn Kızlar bugün 8 haftalık olduk yaklaşık 1-2 haftadır belimin alt kısmı çok ağrıyor özellikle geceleri sabaha kadar dönüp dönüp duruyorum sabah kalktıgımda belim felçli gibi kalkıyorum resmen aşırı çok ağrıyo bu normalmi acaba neden olabilir bu
Sarees sendekimsinnn kızıma hamileyken ilk hamileliğimde benimde öyleydi 🥲 ama şuan bel ağrısı yok bunda da farklı şeyler var 😅
durukrl Doktoruna danış ama normal. Benimde ilk aylar belim çok ağrıdı. Şu an toparladım daha iyiyim. Özellikle ayakta fazla durunca kuyruk sokumunda doğru ağrı oluyordu.
sendekimsinnn durukrl yok canım benimki öyle bişey değil sırtımın alt kısmı hani bel çukuru var ya orası ağrıyo ama öyle böyle değil sabaha kadar kıvranıyorum mesela sabahtan akşama kadar koltukta yatıyorum öyle bi ağrı yok ne oluyosa gece oluyo beni mahvediyo
mavi_1 İdrar yolu enfeksiyonu ya da böbrekle alakalı olabilir bence doktora danışmakta fayda var, benim de çok fazla ağrım olmuştu tahlil sonucu idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı
Rapunzelll6333 sendekimsinnn korkutmak istemem ama (aşırı) bel ağrısı iyi değil doktorunuzla görüşün bol bol su için
sendekimsinnn Rapunzelll6333 ama bu aprı sadece geceleri çok oluyo gündüz uyandıktan sonra yavaş yavaş geçiyo ağrı kalmıyo
sendekimsinnn Hilallaylizz faydası olurmu ki acaba ya intertte baktım bu ağrı bel çukuru fazla olanlarda çok oluyomuş kafayı yemek üzereyim sabaha kadar uyuyamıyorum
Hilallaylizz sendekimsinnn benim öyleydi gece cildiriyordum yürüsem biraz yorulsam belim Kopuyordu doktorum günde 2 defa iç dedi bir gündüz jirnde gece uyumadan içiyordum uyuyordum mis gibi rahatlıyordum