Pinfur10 Kızlar 19. Haftadayım arada içimde balon patlaması gibi pıt pıt bişeyler oluyo ama anlayamıyorum siz tam olarak ne zaman hissettiniz
Edizhr Pinfur10 13. Haftadan beri çünkü bebeğim asagidaymis dün Dr dedi onun için çok net hissediyorsun dedi
Aylaa123 Pinfur10 ilk hareketleri kayma gibi yada pıt pıt oluyor zmanda çok güçlü kuvvetli vuruyolar 😂yeni hissetmeye başladıysanız hergün hissetmeye bilirsiniz endişe etmeyin 25 haftaya kadar felan düzenli hareket etmiyolar
staRmama Pinfur10 böyle pıtpıt ve kayma şeklinde hissediyordum birde karnımın üstüne kumanda falan koyuyordum hareket ediyordu tabii o biraz da ileri 19 haftalarda