Bende gece 12 buçuk ta doğum yaptım ama bi önceki gece yatış yapılmıştı süreç güzel geçti doğumum zor olsada hemşireler ılgılenenler çok tu doktorumda şansıma oradaydı nöbetçiymiş doğumu varmış gelip benı sık sık kontrol etti muhabbet haliloğluna gidiyordum ozaman suan yine hamıleyim şimdi şeymin ayvaza gidiyorum memnunum