Obsidyeen Kızlar reglime 5 gün var kasık ağrım, batmalarım, bel ağrım, meme hassasiyetim vs var. Biraz önce pedimde birkaç nokta kadar pembe kan gördüm ama çok ufacık. Bu yerleşme kanaması olabilir mi? Test yapayım mı? Yardım eder misiniz?
Obsidyeen Gzde_defne yerleşme kanaması böyle olur mu? 1 senedir bekliyorum inşallah bu ay olmuştur 🙏🏻
Gzde_defne Obsidyeen evet olur ben 2.3 gün boyunca yaşamıştım kahve veya pembe olur genelde kırmızıya dönmez.Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
melosssss0334 Kızlar merhaba benimde adetime 4 gün vardı yani 2 gün önce adet oldum sandım çok çok afedersiniz özür diliyerek söylüyorum peçeteye böyle çok açık pembe akıntı geldi adet oldum sandım ped taktım sonra hiç bir şey gelmedi şimdide akıntım şeffaf kaygan bir akıntıya dönüştü adetime de 2 gün ne olabilir sizce 😐
Obsidyeen momBg ben dün farketmedim ama vajinada dudak kısmı kaşınmıştı kanama ondan büyük ihtimal tahriş olmuş 😅 yazarım ama olumlu olcağını sanmıyorum