Merveunluturk herkesin hastane deneyimi farklıdır beklentiniz nedir veya ne değildir önce kendinize bi sorun, ikiz olduğu için hiç normal doğumu konuşmadan konusunu dahi etmeden sezeryan diyecek çoğu doktor özelde olsa devlette olsa. Beklentiniz neler doğum şekliniz ne olsun istersiniz bunları tek tek yazın ona göre fikrini paylaşan olur size tavsiyem bi kaç farklı hastaneler gitmeniz ve ona göre kendiniz karar vermeniz