Ayshababy Endişe etmeyin, benim de 26-27den beri bebeğim aşağıda. Hatta o yüzden yüzünü hiç göremedik :) Şuan 30+4’teyim, geçen hafta muayenem vardı bebek hala aşağıda. Baskıyı da hep aşağılarda hissediyorum ben de. Doktora sordum zaten 30’da bebeğin artık kafasının aşağıda olmasını bekliyoruz dedi. Öncesinde bu pozisyonu almış olmasının bir riski yok, hatta genelde bu pozisyona erken giren bebeklerin normal doğumu da kolay olur dedi doktorum. Doktorunuz riske yönelik bir şey söylemediyse korkacak bir şey yok🙏🏻