Mtt34 Merhaba kızlar fetal dna yaptıran var mı ?yoksa ikili taramayı mı tercih etmeliyim, fetal dna biraz pahalı bir test, 3lü ve 4lü taramalara gerek var mı
ArasveAnnesi21 Mtt34 ben sadece ikili test yaptırdım çok şükür sorun cikmayinca 3 ve 4 lü teste gerek duymadim
ynzl Mtt34 ben fetal dna yaptırdım içim rahat olsun diye ama bütçenizi çok zorlayacaksa şart değil tabii ki. İkili test riskli çıkarsa zaten doktor sizi yönlendirir
Me_liike Mtt34 merhaba 2 li ve dörtli test yaptırdım detaylı ultrason gidicegim birde o kadar bence gerek yok
Elanur63_ Mtt34 Ben iki gebeliğimde de hiçbir testi yapmadım olasılık yüzünden stres yaşamak istemedim zaten hamilelikzor süreç insan farklı bir psikolojide bide yok çocuk şöyle böyle aldırın aldırmayın hiç düşünmek bile istemiyorum zaten tedavi bilr yok dedikleri olursa o yüzden Rabbime sığındım şimdi üçüncü gebeliğinim bunda da yaptırmıcam Rabbim hepimizin hakkında güzel olanı nasip etsin inşallah sağlıkla hayırla vaktinde kucağımıza alalım inşallah 😊
Ayperi11 İkili test yaptırdım Fetal dna yaptırdım burda araştırma hastanesi var uygun fiyata yaptırdım ikili test riskli çıkmazsa gerek yok
Mtt34 Ayperi11 araştırma hastanesi için randevu falan aldınız mı bu test için araştırmada nasıl yaptırabiliriz nasıl başvuru yapılıyor bilgi verir misiniz
buseay26 Mtt34 yüksek risk çıktığında ya da kucuk bir sorun doktorunuz iyi bir doktorsa sizi rahatlatır ancak benim komşumun yüksek risk çıkmış ve doktor hemen almak istemiş bebeği oysaki şu an kızı 3 yaşında ve hiçbir şeyi yok sapasağlam. O yüzden en rahatı ikili yaptırıp fetal DNA çıkana kadar üzülmek acaba demek yerine direkt fetal DNA yaptirmak diye düşünüyorum.
buseay26 Mtt34 randevu almanıza gerek yok esogu genetik bölümü günleri ve saatleri söylüyor size ama biz 4 Mart’ta gittik pzt salı persembe cuma günleri gidebilirsiniz pzt 14 salı Perşembe cuma 10 da orda olmanız lazım. 444 TL sadece. Önce ön görüşme yapıyorlar daha sonra kan verip genetik laboratuvarina bırakıyorsunuz. Yarım saat kanda pıhtılaşma vs olmasına karşi bekliyorsunuz. Daha sonra SMS le bilgi vereceklerini söylüyorlar sonuç cikinca ama siz ya da eşiniz gidip sonuçları almanız lazım.
buseay26 Mtt34 bana göre ikili üçlü yerine direkt fetal yaptırın. İhtimallerle üzülmek yerine garantiye alın. Eskişehir Osmangazi üniversitesinde 444 TL ye yapıyorlar fetal DNA tek sorun sonuç 1 ayda ya da 5 haftada çıkıyor yoğunluktan. Bizim bugün 32 gün oldu ama araya bayram tatili de girdi. Pazartesiyi bekliyorum
Mtt34 buseay26 bende sizin gibi düşündüm ,ama ikili test yapıp herhangi bir sıkıntı cıkmazsa inş yaptırırım diyede düşündim iki fikir arasında kaldım 😅
merveeees1 Mtt34 bizde fetal dna düşünüyoruz ama izmirde yaptırabileceğimiz önerebilecek birileri var mı?
buseay26 Mtt34 ben yaptırdım ikiliyi doktorum risk çok yüksek değil ama bir iki değerin yüksek o yüzden garantiye al dedi o yüzden yaptırdım. Şimdiki aklım olsa direkt fetal yaptirirdim ve sonuf şimdiye çıkmis olurdu bin defa
buseay26 Mtt34 işte kötü bir sonuç alırsanız ikili testte fetalin sonucu çıkana kadar kendinizi yiyebilirsiniz de. İnşallah her şey iyi olur da gerek kalmaz 🙏🏻
ozlem6060 Mtt34 doktorumun yönlendirdiği yerde indirimle 13 e yaptırdım 10 güne çıktı bütün kromozom hastalıkları down sendromu bir ton hastalık sorgulanıyor
Bilgemaitri88- Benim ilk gebeliğim ancak yaşım 37 olduğundan 2li de risk yüksek çıkar amniyosentez gerekir onu da önermiyorum direkt fetal dna yaptırabilirsiniz diye yönlendirdi drumuz. Allahın izni ile 11 nisanda yaptıracağız özel bir yer 1 haftada çıkıyormuş sonuçlar. Şimdiden gerilsem de bunların sadece ihtimaller olacağını tanı olmayacaklarını sindirmeye çalışıyorum. Allahım sağlıklı evlatlar versin hepimize inşallah