Sibellll_123 Anniskoo0634 aynıyız canm yapcak bşeymiz yok gndüzleri yürüyüş yap gecede bireyler yememye bak
Sevgilimmmmmmm 7 buçuk aylığım hamileliğimin başından beri bu sorun ile yaşıyorum çok çok zor uyutmuyor bile. Seni çok iyi anlıyorum. Soda iç yastığın yüksek olsun bide ben bol bol sakız cignedim. 30 haftaya geldim yeni yeni geldim kendime biraz daha iyiyim