ignur tabi canım çok iyi anlıyorum seni ya düşün ki benim eşimin yanında iki çocuğum var ben varım ve hala sağdan soldan bakarlar ederler yani bu yanlış anlama tamamen egoist falan olarak algılayabilirsin değil ama yani eşimle konuşuyoruz bunlar diyoruz ne böyle yani Yamyamlığa dönmüş artık bu iş gerçekten yani eşimin yani kadınlara gerçekten o kadar çok saygısı olan bir insan ki ama diyor ki yani kadınlar artık diyor hani %50 %60 olarak saygılarını yitirdiler yani bir anne olarak ben düşünemiyorum onları o kutsallığı bitirdiler gerçekten adam sonuna kadar haklı.
Bak benim Yengem psikolog abime yüzük taktırmazdı hatta bir ilk defa dedim ki yenge niye yüzük taktırmıyorsun canım dedi öyle şeyler gördüm öyle şeyler yaşadım ki dedi kadınlar şu an bekarlara Değil parmağa bakıyorlar yüzük var mı yok mu ve direk evli erkeklere yanaşıyorlar dedi hani dedi erkekte de bitiyor erkek karakter ise zaten yanaşmaz ama yani bir sorun varsa karakterinde ailesine saygısı yoksa zaten o evlilik orada bitmiştir. Ya diyor ki ben yanındayım abinle toplu taşımadayız ve diyor kadınlar gelip diyor konuşmaya çalışıyor yani ben varım ya diyor beni görmezden geliyorlar gerçekten o durumdayız hani ben de bunu çok yaşadım hani görüyorum benim için ikiz oldukları için dikkat çekiyorlar çocuklarla oynama bahanesiyle giriyorlar eşime yanaşıyorlar hani ben karışmıyorum bir tepkisini ölçmek için ama yani artık belli bir yerden sonra da diyorsun ki bu kadınlara ne oldu böyle