Mutlannee Mide bulantım hafiflemeye başladı ilk gebeliğimde 9 ay bulantı çekmiş biri olarak bi sıkıntı var mı diye düşünüyorum tecrübeler bilgilendirir misiniz ? Azalması biteceği anlamına mı geliyor ?
Aycegul Mutlannee merhaba hafiflediyse geçecektir inşallah bulantılar ara ara hafifleyip ara ara artıyor 22. Haftaya girdik ama birden bıçak gibi kesilirse bi kontrole gitmenizi öneririm
Mutlannee Busra2013 Maşaallah normal bi durum yani umarım bende de öyle olur 😊 Teşekkür ederim bilgi için 😇🥰
Aycegul Busra2013 ne şanslısınız 🥲 ilk gebeliğimde dokuz ay çektim bulantı kusma bu ikinci gebeliğim 22. Haftaya girdik hala ara ara oluyor et tavuk yumurta yiyemiyorum hala
S-nur1 Kızlar bende 8.haftadayım ama hiç bulantı kusma yaşamadım suan da da hıc bıseyım yok hamile gibi değilim göğüs hassasiyetim de sanki kalmadı sizce normal mi
Busra2013 Aycegul valla ben ilk gebeligimde prenses gibiydim😂😂😂hic kusma bulanti yoktu bunda bi 9.10 hafta oldu bulantim ama suan hala mesela yemek yersek hafif koku gelse birden igrenme gelio yiyemiyorum