wintersun bana doktorum özelde çok para vermemek için sağlık ocağında yaptırırsın ilk tahlillerini demişti o yüzden idrarda öğrenince direkt sağlık ocağında tüm tahlillerimi yaptırmıştım. Kaydımı almış oldular. Pazartesi günü de 17+3 oluyorum ana izlem zamanım gelmiş tekrar tahlilleri yenileyeceklermiş çağırdılar zaten ben de tekrar baktırmak istiyordum. Bir de 1 ay önce falan her şey yolunda mı ultrasonda sıkıntı var mı kalp atışı normal mi vs diye sormak için aradılar