Selam güzel anneler çok şükür 6,5 ay önce kızımı kucağıma aldı darısı sizlerin başına sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻 Bu süreçte alışveriş,doğum,sürecin nasıl geçtiğine dair aklınızda sorular vardır bu postta merak ettiklerinizi sorun tecrübe anneler yanıtlasın bilgi alışverişi yapalım 🤗