keyfimin-kahyasi-misin nurisssko Ya zaten sanciya ya bakilmamks ya baglayamakislar çünkü sancı sürekli ustlerde gitmez O zaman asla duramiyo olman laizm buda imkansız doğuma çok yakından bile uc dk da bir Olur
nurisssko lilyum_ petronix keyfimin-kahyasi-misin Berivanlina21 ikibaloglanannesi Toplu cevaplıyııım öncelikle 37+4 bugün.Alttaki kalp atışı , üstteki sancıya bakan olduğunu biliyorum.Hatta bebis hiç yerinde durmuyor diye hemşirede sürekli oynattı kalp atışına bakanı.ağrım sancım yoktu genel kontrole gittim.doktorum o sırada doğumda olduğu için onu beklerken buraya attım.doktorda gönderdi beni 10-15 gün daha bekleyelim vajinal doğum için gelmezse sezeryan döneriz dedik ayrıldık. Siz acaba alttakine mi bakıp yorumladınız kaç olmalı ki normalde ben hiç bilmiyorum 😂😂
ikibaloglanannesi nurisssko Bu nasıl nst ya. 100 görünüyor. Ya doğru bakılmadı bence . Tekrar çektirin siz. Buna göre yorumlar isek doğuma gitmeniz lazım😂
Girlmama nurisssko sanci degil bu ya elin degmis ya da hareket etrin ve ya bebegin hareketi boyle olmaz nst
Girlmama nurisssko yok baya yanlis soylemis sancinin max degeri 100 dur kagitta 200 e kadar olan da kalp atisidir zaten alttaki kalp atisi olsa mantiken ilk nst baglandiginda 20 mi atiyordu bebegin kalbi dakikada sacmalik
ikibaloglanannesi Girlmama evet dediğiniz doğru. Anlamadım bende hanımefendiye neden hemşire böyle söylemiş acaba
nurisssko Girlmama Yazmelegi_ ikibaloglanannesi Berivanlina21 Acaba ben mi yanlış anladım ya.peki normal de sancım yokken olması gereken değer ne olmalıydı alttakinin
Girlmama nurisssko 20-40 arasi normal ki seninde oyle bence o nst ya duzgun cekilmemis ya da elin degmis dedigim gibi