Siyahbeyaz_ Hayırlı günler kardeşlerim adetime henüz 7 veya 8 gün var. Nerdeyse her sabah aşırı mide bulantısı,göğüslerim de karıncalanma olduğu için test yaptım. Çizgi hemen cikti. Önceden saatler sonra cikardi. Bilemiyorum.Çok yalancı pozitif gördüm.sizce kuruma çizgisi mi gebelik var mı https://hizliresim.com/ljr66ru Testin markası h nimo
Busranur_mnts gölge gibi var sanki ama daha adete .ok varmış hergün aynı saatte test yapın koyulaşma olacak mı bakın inşallah vardır
Siyahbeyaz_ Busranur_mnts İnşallah kuzun ya ilk defa hemen çıktı. nasip kısmet varsada. Bu testten ilk defa yaptım yalancı değildir iumarim
Ecece440 Hangi marka bu acaba. Var gibi daha adete 7 gün olmasına rağmen. Alacaksan awox al canım için rahat eder
Siyahbeyaz_ Ecece440 Eczaneci verdi kzum erkenden belli edenlerden dedi ismi h nimo ydu kuzum.Birkaç güne tekrar yazarım.ismi kaydettim sağol kzum🌿