huvuuuuff Minervabunny hamile değilim ama olsam Fatma Betül hanıma giderim, ilk doğumum da inovada oldu o zaman başka doktor vardı ama hastaneden de çok memnunum 🌷
Sahirenur Minervabunny özelde gitmek istersen inovada Fatma Betül canım , devlette de Meryem bekmezci diye bi doktor vardı ona çok iyi diyorlar
cakirbebek Minervabunny ay ben çok hasta oldum dün bogazlarim ağrıyordu bütün gece burnum akti gribim nezleyim ben o günden sonra bir daha kan vermedim umarım birşey olmaz bebegime
Minnosannee İnova da Fatma Betül hanım a gidiyorum aşırı memnunum 36 haftalığım şu an pazartesi doğum konuşacağız ama öneririm kesinlikle
Minervabunny Minnosannee yaaa öyle mi çok teşekkür ederimmm haftaya mutlaka gidiyorum inşallah o zaman bir aksilik olmazsa🙏🌸♥️
Minervabunny Sahirenur Yaaa çok teşekkür ederim hem özel hem devlet takip ederim belki çok çok sağ oll🥹♥️🙏
Sahirenur Minervabunny ben Fatma Betül’e gidiyorum ama devlette de kaydım olması için söylediğim doktora randevu almaya çalışıyorum 😃 malum çok zor bulunuyor ya gerçekten özele gitmemiş olsam devlette nasıl randevu alıp gidebilirim bilmiyorum hergün bakıyorum yok
Minervabunny Sahirenur Yaa evett özelde kim iyi bilemediğim için bir de daha çok yeni o yüzden devlet bakmıştım ben de salı günü için buldum birine ama adını hatırlamıyorum daha erkene almak için tekrar baktığımda hiç hiç randevu yoktu inanılmaz cidden🫠 Çok teşekkürler ♥️🌸
Cmrdznl Sahirenur devlet için sabah saat 10 da bakın randevular açılıyor ama 2 hafta sonrasına veriyor.
cakirbebek Minervabunny valla Allah herkese sağlık versin o kadar zor ki şu an yanımda kızım ben zorlanıyorum falan sağlık çok önemli ya
Sonnenblume Şuanda Aksaray’da değilim ama geçen yıla kadar bütün kontrollerimde Nevres hocaya gidiyordum özel maya hastanesi. Dünya tatlısı, anaç güler yüzlü bir hoca. Kesinlikle tavsiye ederim ☺️