Guzelanne56 benim bebeğim de 3 aylık olacak gündüz 1 buçuk 2 saate bir emiyor ama gece 11 buçuk 12 gibi Emziriyorım 4 5 kadar kalkmıyor alarm kuruyorum kalkıp Emziriyorım kaldırmasam uyur yani ilk başlarda bende çok kafaya takıyordum sizin gibi ama normal dedi doktor da uyuyan bebekler maşallah kilo alımıda iyiydi her ay 1 kiloya yakın aldı o yüzden bende artık çok fazla üstüne düşmüyorum 4 5 gibi kalkarsa uyandırırım emzirim kendi 10 buçuk gibi de uyanıyor tamamen zaten