zerdali__ İki hafta önce ben de gobegimi yaktım eşim eczaneye gidip silverdin almış bayağı bir internetten araştırdım doğumun yakınsa kullanma içindeki gümüşten dolayı istemiyorlar Son donemde ama daha varsa sürebilirsin Hatta son dönemde bile kullanan olmuş ama süte geçmesi riskden istemiyorlar ben acısını alsın diye 1 kere sürdüm birdahada sürmedim Ama eczacı kullanılabilir demiş