Birannelikmeselesi sonbahar_2322 ye kız aman millet püfür püfür sigara içiyor. Tabi ki savunmuyorum ama sürekli yemediğin için bir şey olmaz. Bende canım çektikçe cips, şeker vs tüketiyorum valla. Arada kola içiyorum. İçim yanıyor soda kesmiyor bazen insanı
keyfimin-kahyasi-misin sonbahar_2322 🤣Yahu kasmayın bu kadar Kola cios tatlı Yedim hep yiyorum aşırı olmadıkça . Zarrali ewet ama bu devire yediğimiz ekmek İçtiğimiz su bile zararlı zaten yediğimiz meyve sebzeler hormonlu Bu kadar kasacaksak Hersye doğal olmalı ondan sonra Cips bilmem ne denebilir
keyfimin-kahyasi-misin sonbahar_2322 ye kız ben hep yedim valla kolada içtim 🤣soncuta yararsız olan şeyler direk Cikiyo vücuttan
Me_liike sonbahar_2322 bende yiyorum çok aşırıya kaçmadan her gün olmucak şekilde hamburger de sucuktu çitos çikolata yiyorum
sonbahar_2322 Me_liike Ay da yılda bi kere yiyorum bunları bugünden canım aşırı derecede istedi yedim valla
ayssdmrr normalde de yemediğm için hamilelikte de yememiştim bilmiyorum ya çoğu kişi ikinci gebelikte salıyo meselaaa:D canın istyorsa engellemek daha çok stres yapıyo gibi geliyo bana o da cipsten zararlıd ama bence doktora danışmak en iyisi
ayssdmrr sonbahar_2322 bende öyle düşünüyorumm stres daha kötü insan canı bi şey çekip yiyemeyince daha çok stres oluyo bunun cipsten zararlı olduğu kesin. abartmamak en iyisi sadce
History5 panikprenses Ben normalde yemezdim hamileyken canım çekti yemek istemedim ama dayanamadım sonuç olarak yedim pişman da oldum ama rahatladım yiyince öyle garip bir hal 😀😀