Bizim neredeyse 6-9 aya kadar cicilerimiz hazır :) istenilen ve ilk bebiş olduğundan ben uyguna buldukça alıyordum bişiler. Geçen yıl daha bebiş yokken hamile iç çamaşırlarımı, göğüs pompası, göğüs pedi, alt değiştirme organizerleri vs almıştım, iyiki de almışım diyorum şimdi aldığım şeyler binevi 2 kat olmuşlar bile, bebişi öğrenince unisex tulumlar zıbınlar aldım, bebişi olan arkadaşlardan zıbın tedariğimiz oldu :D 20+4 deyim 21. Hafta detaylıya gircem inşallah, bu ay sonuna doğruda ateş ölçer, burun aspiratörü, banyo malzemeleri alacağım, ay ay ayırdım tüm malzemeleri bikaç ayada her şeyi bitirmiş olurum 🥹 yazılan tavsiyelerin üzerine 30dan sonrada çantamı hazırlayacağım 🥹