İlk gebeliği olan kadın hastane odası da süsletmek istiyor, cinsiyet partisi de yapmak istiyor, bebek odası da yapmak istiyor, el emeği ürünler de sipariş vermek istiyor sanki şuan bebeğime ikinci el kıyafet eşya alıyor gibi hissediyorum neyim eksikte yapamıyorum bebeğime bir şey çok pişmanım yaaa hamileliğim için yazıklar olsun parasızlık için istediklerim, ve heves edip özendiğim bebek ürünleri için