Kızlar 37 haftalık hamileyim tansiyonum 15 8 cıkıyor ama kendimi iyi hissediyorum bi sikayetim yok son zamanlar normal mi tansiyon yukselmesi bu durumu yasayan var mı aranızda yoksa hemen doktora gitmeli miyim. Mental olarak cok iyiyim bas donmem mide bulantım vs hic bir sikayetim yok sadeve tansiyon yuksek cıkıyor