Ozgebarut çok geçmiş olsun, güzel kardeşim 1, 5 yıl önce bende yaşadım9 haftalıkken gittiğimde bir hafta önce gelişimi durmuştu.3. Gebeliğimdi çok şükür iki kızım var ama insan çok üzülüyor biraz zamana ihtiyacın var, rabbim böyle nasip etmiş, o yavrularımızın kaderini verende alanda o , herşeyı veren mevlam.sabrını bol versin Rabbim...ben şuan 4 aylık hamileyim rabbim sana da tekrar nasip etsin inşAllah...