Ozgebarut hic üzülme canim aynisini bende yasadim 6 +3te kalp atisi icin gittik bebegimin gelisimi durmustu doktorum sagliksiz gebelikler bu sekilde sonuclaniyor dedi vucüt kabul etmiyor çünkü şu an yine hamileyim 27 haftamdayim pskolojini hic bozma streste yapma insallah yine o duygulari yasarsin