Esrayusuf Bende aynen öyle yaptım kuzum. İdrar, kan verdim. Tüm değerlerine baktırdım. Tekrar gebelik için vücudumu hazırlıyorum. B12’i ve Demir kullanıyorum şimdi. Biraz düşmüşlerdi. Bir de omega 3 aldım onu kullanıyorum. Adetim bittikten sonra da inofolic combi ye başlayacağım. Doktorum verdi hem hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş hem de yumurtaları kaliteleştiriyormuş. Gerçi bir ay daha bekleyeceğim çocuk için ama hayırlısı bakalım. Sen de mutlaka baktır bütün kan değerlerine eksik falan varsa tamamla.