Merhabalar 39+1 de gelen kızımın hikayesi, zaten çok aşağıda hissediyordum kilodum sürekli ıslaktı beyaz akıntım son haftalarda baya yoğundu. Çarşamba akşamı saat 7 gibi pembe leke geldi eşimle yemeğimizi yiyip saat 8 gibi hastaneye acile geldik. Muayeneye girdiğim an sancılarım başladı süre tuttum 5 dakika da bir geliyordu. Eşim ve ebe ilk doğum değildir dedi sancılar yok diye yeni başlıyordu oysa yine de nstye bağladılar. O sıra sancılarım yoğunlaştı 1 saat sonra alta baktı açılmalar başlamış leke ondan gelmiş dedi nstden kalk yürüyüş yap pilates topunda hareketler yap dedi bende yürüdüm pilateste hareketler yaptım sancı geldiği an çok rahatlatıyordu öyle böyle derken 5 saat sancıyı çektim ebeyi bekledik o sıra tekrar açılmama baktı 3 cm daha dedi bende açılmalar geç olacak diye épidural iğne istedim. Anestezici gelene kadar sancılar dayanılmayacak gibiydi yine de 1 saat daha dayandım tam igne vuruldu 15-20 dakika sonra yine hissediyordum her şeyi sadece bacaklarım uyuşmuştu sancı geldiği an ıkınmak istiyordum ebe ıkınma diyordu tutamıyordum kendimi neyse alta bakayım dedi o 1 saat içinde açılma 8-9 olmuş 10-15 dakikaya doğuma alacam bebek kafasını indiriyor şuan dedi. O sıraya kadar her şeyi hazırladı bende tabii hala hissediyorum ıkınmak geliyor tam doğuma girdim 3 kez ıkındım bebek geldi. İlk doğumum çok zor olmuştu o yüzden bu doğum bana çok çok kolay geldi dikiş kesi atılmadı yırtılmam da olmadı. Ama gerçekten dayanabilir hissetmek daha iyiymiş ilk bebeğim geç olmuştu epidurali vurmuşlardı ne sancıyı hissediyordum ne ıkınmayı o yüzden ve bebek kafasını indirmediğinden kesi atıp kaşıkla çıkarmak zorunda kalmışlardı. Bu bebeğimin böyle kolay olması beni çok mutlu etti. Darısı tüm bekleyenlerin başına 🥰