MasaaL Kızlar 34+3 oldum ama benden hergün sürekli su geliyor. Akıntı gibi değil, bazen damla damla, bugün 2 parmak büyüklüğğnde oldu. 2 gün önce doktora gittim, amnion sıvısı yeterliydi. Doktora da sormayı unuttum. Başına gelen varmı🤦🏻♀️😔😔😔
Aycha MasaaL Her ihtimale karşı yeniden doktora gidin, ultrasonla ve gerekirse vajinal muayene yapılsın, belki çamaşırınıza yerleştirmeniz için bir kağıt da verirler, renk değişimi var mı yok mu kontrol ederler.