Aynı durumdayım bende yuruyemiyorum bile acile gidebildim oda hamilikten değil öncesinde belimde fıtık olabileceğini söyledi ki bende supheleniyodum fizik tedavi bölümüne yönlendirdi egzersiz gösterirler sana rahatlatır dedi randevu alıp gidicem bakalım .sizede çok geçmiş olsun