Gunesmerv aynı şekilde bana da öyle demişti 2-3 güne olmasa da 1 hafta da doğurdum. Çatı muayenesi olduğu için olmuştur o lekelenme bana olursa çok normal korkma sakın demiştir. Çok dikkatli olun kendinizi yormadan sürekli hareket halinde olun ki açılmanız kolay olsun. Bide sık sık duşa girmeseniz de belden aşağınızı ılık suyla yıkamaya çalışın. Rabbim bi avaz da kucağınıza almayı nasip etsin 🥰