7+6 günlük hamileyim kullandığım folik asit 1 tane kaldı ve doktorun önerdiği markayı eczanelerde bulamıyorum başka marka önermesini istedim. Salı günü olan randevuya kadar içmesem sorun olmayacağını söyledi. Bildiğim kadarıyla 12. Haftaya kadar düzenli kullanmak gerekiyor