Happydays Selam bayanlar kullanıcı sifremi unuttum yeniden acmak zorunda kaldım😁 40+2 de gelen meleğimin hikayesini paylaşmak istiyorum sizinle.çarsamba günü son kontrolüme gittim cuma günü yatıs için gelmemi söyledi doktorum, perşembe nişanım yoğun bi şekilde geldi bide bebek hareket etmeyince hastaneye gittim saat 3 de yatısım yapıldı, agrılarımı yürüyerek çöemelerek plates topunda karsıladım.6 cm olunca suyum geldi agrım sıklastıkca ıkındım acılmam hızlı oldu, en son plates topunda zıpladım ve bebek geliyo die bagırdım🤣 3.4 ıkınmada kızım gece saat 01:00 de dünyaya geldi onu gördükten sonra tüm ağrılarıö gitti. Doktorum kesi atmadı kızım kendi yırttı sadece onu dikti tahminen 5 yada 6 dikişim var. Uzun oldu kusura bakmayın hanımlar❤️
Umutlu2272 Happydays hayırlısı olsun canım rabbim analı babalı büyütsün inşallah🙏 Kolay Doğum olmuş sanırım yürüyüş egzersiz gibi şeyler yaptınız mıı birde kaç gram doğdu bebişiniz❤️