Fatnur38 bende bir kayıp yaşadıktan sonra panik oldugum için aldım ilk zamanlar kendi kalp atışım mı diye ayırt edemiyordum çok fazla kullanmadım açıkçası iyi bir alet ama hareketleri hissetmeye başlayınca arada hareket etmeyince kullandım okadar duruyor öyle.