minee5 Bugün itibariyle 38+1 oldum kanla karışık akıntım geliyo ishal var sık idrara çıkıyorum karnımda adet olacakmışım gibi bir sancı var sancılarda kanlı akıntı da artıyo dün başlamıştı bugün çoğalmış doktor endişelenmemem gerektiğini söylüyor 🙁
Elis27 minee5 doğumunuz başlıyor hiç endişe etmeyin doğumunuzu kolaylaştıracak hareketler yapın ve sancınızın sıklığını takip edin . Sancınızı evde yaşamak istiyorsanız sıklaşmasını bekleyin 5 dk bir olunca hastaneye gidebilirsiniz hastanede size yakında eğer sağ salim kurtulursunuz inşallah
nevaneva minee5 allah yardımcınız olsun kolaylıkla bir nefeste kucğaınıza almak nasip olsun 32. Haftadayım bende inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🙏🏻
_glsm01_ minee5 bende 38+0 bebek hareketleri az gibi ama kasılmam çok yok ilk olunca herşeye tedirgin oluyoruz ya 🙈inşallah sağ Salim kucağımıza alırız
minee5 Elis27 Hepimiz bir avazda kurtulalım inşallah buraya pozitif hikayelerimizi yazmak nasip olsun ❤
tansugl37 Elis27 bende sizinle aynıyım 37+1. Ne sancı ne bi zorlanma hiç doğurmayacak gibiyim ya çok sıkıldım beklemekten 😂
minee5 Kızlar bir anda geliyor valla bende 40 a kadar giderim diye düşünüyodum ama çatı muayenesinden sonra böyle oldum sanırım doktor tetikledi biraz az sonra hastaneye gidicem bakalım ne diyecek dualarınızı bekliyorum❤
Elis27 tansugl37 yaaa ne güzel ya maşallah diyim . Ben zor yürüyorum hem sancılanıyorum kasıklarım belim vajina kemiğim çok ağrıyor