Gazını çıkartıyor büyük ihtimal geçer mi 3 aydan sonra sizce tuvaletini de yapıyor hep slingte durmak istiyor slingte çok rahat uyuyor ama onun dışında gündüzleri sadece slingte güzelce uyuyabiliyor ben de mecbur sürekli slingte uyutuyorum çok yorucu da olsa zararı olur mu umarım 3 ayda biter