Ben 5+5 te ilk muayeneye gittim kalp atışı görmedik ama bebek ve kese vardı 7+5 te çağırdı kalp atışı vardı ve bayağı büyümüştü bebek canım. Ama 8 de duyan varmış mesela 5+6 da duyan varmış yani sen kafanı duyulmayacak gibi ayarla giderken en az 7 de duyulur diye içini rahatlat önden duyarsan şansın olsun 🥰 bebişin sağlıkla gelsin ❤️