Moomtoobee Kızlar merhaba 37 deyim ve şimdi tartildim +18 kilo ile yola devam ediyorum 😥 doğumdan sonra hızla gider mi bu kilo boyum 156 iyice top gibi oldum bebeğimde tersine 1 haftadan geriden geliyo bu kadar kilo nereye gidiyo 😔
Dugme2 Moomtoobee bende 13 kilo aldım 37 haftalık benimde bebis de 2700 gr olmuş canım senin bebis ne kadar olmuş
sym0109 haftadayım 11 kg aldım, bebeğin gelişimi 1 hafta önden gidiyor çok şükür. Ama aşırı dikkat etmeme rağmen kilo alıyorum maalesef bi de yesem ne olacaktı acaba😂
irmak12345 Moomtoobee 15 kilo aldım ben de ve büyük ihtimalle devam ediyorum 😂 önümüzdeki hafta doğum için gün alıcam herhalde 16 ve üstü ile doğuma girerim. Düzelicez inşallah be😂😂😂
Ayca123 Moomtoobee 36+5 22 kg olarak devam veririz diye düşünüyorum ama tuvalete bile oturamıyorum dizlerim bedenimi taşımıyor :/
Citirmom Moomtoobee +14 benimde yapıcak bir şey yok boşver biz can taşıyoruz doğduktan sonra vereceğiz. Ödemde var zaten üzülme
Anonimsssss Haftadayım 2 kilo aldım zaten kilolu hamile kalmıştım benim için çok iyi 83 ile hamile kalmıştım şuan 84.5
Tugba2794 Moomtoobee 50 kg ıle hamıle kaldım 7.5kg ıle doguma gırdım 15 gun once dogum yaptım suan kılo falan kalmadı hepsı gıttı bebekle ılgılenme temposundan dolayı, bence sizin de dogum sonrası gıder
ZeynepUmay Moomtoobee kuzucum sen kilona takma bende 16 kilo aldım tam 37 haftadayız bebeğim 2 hafta geriden geliyor karın çevresi olarak şuan 2.400 gr önemli olan bebeğimizin kilo alması verilir illaki stres yapma 😍
Moomtoobee ZeynepUmay benimki de karın çevresi 1 hafta geriden geliyo dedi doktor inşallah vericez bu kiloları teşekkür ederim 🐣🙃
Duygu2829995 ZeynepUmay merhaba kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba ben de bugün 37. Haftaya girdim. Devletteki doktor karın çevresi geri olduğundan 37 de doğurabilirsin demişti. Özelde takipli olduğum doktor ise 39 a kadar bekleriz dedi. Devlete artık gitmiyorum
babyandmomy__ Moomtoobee bugün 37 yim tam 18 kilo almışım bende başta çok dikkat ediyordum diyetisyene başlamıştım çatlamayayım diye ne yağlar kremler falan ama kilo almanın da çatlamanın da önüne geçemedim akışına bıraktım bebeğim sağlıklı olsun yeter diyorum şimdi kilolar gider emzirme döneminde kendimizi tutmamız gerekiyor sadece az kaldı sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Damlademir Mervegul26 merhaba Eskişehir’de şehir hastanesine gidiyorsunuz sanırım normal doğum mu olcak eşleri alıyorlarmış öyle mi acaba birde dikişler nasıl olıyor bilginiz var mı uyuşturup mu bayıltıp mı atıyorlar