Bebeğim küvezde 1570 gram doğdu şuan solunum cihazında insan ümitli şeyler duymak istiyor ama hayati riski var diyor doktorlar 🥲başından geçen varsa bana moral olması açısından yazarmısınız bir ikiz erken doğumum vardı zaten evlat acısı yaşamış bir anneyim aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum