Dilek1001ae çok geçmiş olsun ben de 15 haftalık gebeyim ve 2 gündür yutkunamıyorum boğazımın acısından her yutkunmada bıçak batıyor gibi, bal zencefil limon karışımı yedim ,ıhlamur içtim hiç değişmiyor dün 3 kez parol aldım doktor parol alabilirsin demişti o da çok kısa süreli bi rahatlama sağlıyor sonra tekrar başlıyor ne yapacağımı şaşırdım 😭tavsiyeleri olanlar yazar inşallah