Merhabalar, ben 10 haftalık gebeyim devlet hastanesinde memur olarak çalışıyorum muayeneleri oradan devam ediyordum ama bizim hastanede ikili, üçüncü ve dördüncü tarama işte detaylı ultrason vs. yok başka hastanelere yönlendiriyorlar o yüzden özele gitmeye ve doğum paketi almayı düşünüyorum Karataş Hastanesine giden ve doğum yapan var mı memnun kaldınız mı? Ben ilk defa Cumartesi günü gideceğim o hastaneye.