Ztkn2 hiç stres yapmayın ve belirti aramayın. Test günene kadar dahi belirti olmayabilir. Çünkü henüz hücre boyutundalar. 🥰 ilk 2-3 gün dinlenin evde ufak ufak yürüyün. 3. Günden sonra çok ağır olmayacak ev işleri yapın. Dışarıya çıkın. İnşallah güzel haberler alırsınız. Her gün belirti ararsanız size zehir olur günler geçmek bilmez. Kendinizi oyalayacak şeylerle ilgilenin. Bebiş inşallah sımsıkı tutunur korkmayın hiç 🤗🌸