Meral_63 8 Mart’ta kürtaj oldum dün ise kahverengi lekelenme geldi bugünse lavaboya gittim adet kanı geldi ama çok sancım var niye acaba ilk defa öyle oldum🥹🥹ne olur cvp verin ağrıdan iki büklüm büklüm olacam
Parilti007 O kadar ağrı normal mi bilemiyorum ben kürtaj sonrası sızlama bile çekmemiştim o yüzden doktorunuza bir sorun hemen
Meral_63 Parilti007 adet oldum dün kahverengi lekelenme geldi az önce lavaboya gittim adet kanı geldi açık kırmızı