minnakkuzumm şuan o test ve o iğneler sonucun da 13+3 olduk o iğneler olmasa tekrar kalbi durabilir bebeğinin pıhtılaşma olduğu sürece bebeğe kan pompalamaz ve bebeğin kalbi durur doktorlar gerek görmese asla bu testi yapmaz sürekli kayıp yaşamaktansa başta önlem alalım demişti doktorum iyiki de demiş iyikide iğneleri kullanıyorum herşey Allahtan tabiki ama sürekli kayıp yaşayıp yıpranmamak adına bu testler faydalı