cylnmy Kızlar 30 haftalık hamileyim. Kabızlık vardı ama geçti geçen hafta lavman uaptım ama şimdide aşırı derceede bağırsak ağrım var bebeğe zarar vercek diye çok korkuyorum. Napayım sizce yaşayan var mı? Gaz da çıkartamıyorum 😂