Hilda49 Merhaba ben de 19+5 teyim bugün yarın kontrole gidicem şu ana kadar güzel geldik bakalım inşallah böyle devam eder 🙏🏻 ilk aylar çok stresliydim olumsuz bir şeyler duyucam diye gidiyordum doktora 😣ama sık takip etti doktorum ve her seferinde güzel şeyler duyunca rahatladım biraz çok şükür 🙏🏻 inşallah sağlıkla ve zamanında tamamlarız hamileliğimizi 🙏🏻🧿