Deletedmom_789 Kızlar ya çok gözüme geliyor 9 ay sanki hiç geçmicek gibi 9 ay önce ben bebeğimi kaybettim 9 aylık bebeğimi maalesef hep istemiyordum iki aydır korunmayı bıraktık iki gün önce öğrendim hamileliğimi ama nasıl geçicek hiç bilmiyorum ya